tisdag 2 februari 2010

Retro skötväska



Denna stackars beställare fick vänta länge på sin skötväska, men så blev den också det snyggaste jag gjort på länge! Utsidan har ett mjukt orange bävernylontyg, insidan i retrotyg. Innuti finns sex fickor, på utsidan ytterligare två, och hela väskan är mjuk så att den kan slängas i tvättmaskinen ofta! (för det behöver skötväskor - tro mig!)

Jag kan bara inte se mig mätt på den här, den är som en karamell! Ljuvligt nog fick jag fria händer av beställaren, enda önskemålet var något åt det brunorangea hållet, som skulle passa på en brun sjuttiotalsvagn, och ganska unisesx. Jag hoppas att jag lyckades!

4 kommentarer:

OttoPippi sa...

Jag hade typ dödat för denna då jag var nyförlöst! Snyggt jobbat vännen!!!

Y sa...

tokfin!!!

Hello sa...

Lyckades gjorde du verkligen! Snyggt!

Strömming sa...

underbar!!