fredag 4 december 2009

senaste tidens beställningar

Set med tunika och muddjeans till en liten tjej i Dubai. Tänk vad fantastiskt att mina kläder finns på andra sidan jorden! Det gula tyget är från 70-talet, och jeans och mudd är ekologisk.
Barnmeps i rött, lila och orange. Färgåtergivningen blev lite lustig, det lila är mycket skarpare! Storlek 1-2 år. En lika dan har hamnat i kalamajt shop.
Väska i sk dagisväska modell, återbrukat yttertyg och ekologiskt foder i rött. En lika dan finns i kalamajt shop.
Vuxenmeps i brunt och vitt till en konstnär och hundtränare. En lika dan finns i kalamajt shop.
Rosa Meps i vuxenstorlek, i ekologisk handspunnen merinoull färgad med giftfria färger. Lusig färgåtergivning igen, den har egentligen samma nyans som rosa bandet rosa.

3 kommentarer:

Sara sa...

Kul! Jag ändrar min prenumeration så jag kan fortsätta följa din blogg! Du borde lägga upp en grupp på facebook också! Vet många designers som gör det numera, lätt att följa och att rekommendera andra vänner osv.

Hello sa...

Tusen tack för bloglovin-fixning! Jag var på väg att fråga "Hur gjorde du det?", men insåg nästan lika raskt att jag skulle ju ändå inte begripa svaret, så jag låter det vara så :)

Dubai! Skithäftigt, helt enkelt!

Y sa...

ruttunuttu är fantastisk! hittade henne via tips på familjeliv. Nästan så man vill lära sig finska. Finns det fler?
all lycka till med blöjorna!